۷ مهر ۱۳۸۷، ۱۲:۰۲

از سوی شهرداری صورت می گیرد؛

احداث فضاهای ورزشی در محله های محروم شرق تهران

احداث فضاهای ورزشی در محله های محروم شرق تهران

معاون فنی و عمرانی شهرداری منطقه هشت از احداث مجموعه های ورزشی در محله های محروم شرق تهران خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر ، مهندس حمید رضایی با اشاره به احداث چند مجموعه ورزشی در محله هایی که با کمبود فضاهای ورزشی مواجه هستند ، اظهارداشت: ساخت مجموعه ورزشی "نشاط" در یکی از محروم ترین محله های منطقه هشت از جمله پروژه های در دست اجرا است.

وی به عنوان نمونه ساخت مجموعه ورزشی نشاط در محله وحیدیه را مورد اشاره قرار داد و گفت: این مجموعه با هفت سالن ورزشی و زیربنای 1500 مترمربع آماده بهره برداری است.

رضایی با تاکید بر نیاز محله وحیدیه به این قبیل مجموعه های ورزشی ، هزینه احداث مجموعه ورزشی نشاط را حدود هشت میلیارد ریال اعلام کرد و افزود: نکته قابل توجه در ساخت این مجموعه ورزشی ، احداث آن در زمین متروکه ای بود که بدون استفاده رها شده بود و مشکلاتی برای شهروندان به وجود آورده بود.

معاون فنی و عمرانی شهرداری منطقه هشت همچنین به ساخت مجموعه ورزشی "پویان" در محله تهرانپارس اشاره کرد و گفت: این مجموعه ورزشی در 1850 مترمربع زیربنا که شامل یک طبقه پارکینگ، یک طبقه تجاری و سه سالن ورزشی است، احداث می شود.

رضایی ، هزینه ساخت این پروژه را حدود هفت میلیارد ریال اعلام کرد و افزود: مجموعه ورزشی پویان در محدوده ای احداث می شود که بانوان آن منطقه نیازمند چنین فضایی بودند.

وی گفت: با بهره برداری از این دو مجموعه ورزشی در منطقه هشت ، روزانه نزدیک به پنج هزار نفر از ساکنان شرق تهران می توانند از امکانات این مجموعه های ورزشی های استفاده کنند.

کد خبر 756710

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha